soffs

Alla inlägg under december 2011

Av Sofia - 13 december 2011 16:03

Hejsan!!!

Tänkte säga vad jag gjort idag!!!


Först när jag kom till skolan så skulle vi se på Lucia och jag det var väll bra det lät lite falskat ibland bara.

Men efter det så jobbade jag med engelska och sen lunch.Efter lunchen så skulle vi ha en lika behandlings dag eller var det hette men vi skulle gå på 3 av 5 stationer. Det var inte speciellt roligt.

Det som har varit jobbigt i dag är att jag har haft ont i axeln för det var en som vred på den och jag orkade inte hålla i mot riktigt så det gör lite ont i vissa rörelser.

Vad har ni gjort då???


//Soffs

Av Sofia - 12 december 2011 18:34

Hej hej!!

Ja nu har jag ju startat en ny blogg fast samma namn så derför är den nygammal!! :)

Men nu kanse ni undrar var jag gjort idag, el???

Jo det vill ni!!!!

Det jag gjort idag är att jag har varit i skolan ofc!! I skolan försökte jag jobba med spanska och engelska men det gick inte så bra men jaja så är det väll!!!  (ofta)


Det jag försöket med att göra nu det är engelska men det har delvis gått bra men det är två uppgifter som är ur tråkiga!!!!


Men nu har jag inge mer att säga so beybye!!!

/Sofia

Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards