soffs

Direktlänk till inlägg 12 december 2011

Hej! Nygammala bloggen:)

Av Sofia - 12 december 2011 18:34

Hej hej!!

Ja nu har jag ju startat en ny blogg fast samma namn så derför är den nygammal!! :)

Men nu kanse ni undrar var jag gjort idag, el???

Jo det vill ni!!!!

Det jag gjort idag är att jag har varit i skolan ofc!! I skolan försökte jag jobba med spanska och engelska men det gick inte så bra men jaja så är det väll!!!  (ofta)


Det jag försöket med att göra nu det är engelska men det har delvis gått bra men det är två uppgifter som är ur tråkiga!!!!


Men nu har jag inge mer att säga so beybye!!!

/Sofia

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 4 januari 2012 10:45

Hej!! Förlåt att jag inte bloggat men jag tycker inte att det är så kul så jag tänker nog sluta men om ni vill att jag ska fortsätta så får ni kommentera får jag inga kommentarer så slutar jag.Det här blir nog mitt sista inlägg om ni inte vill att ...

Av Sofia - 13 december 2011 16:03

Hejsan!!! Tänkte säga vad jag gjort idag!!!   Först när jag kom till skolan så skulle vi se på Lucia och jag det var väll bra det lät lite falskat ibland bara. Men efter det så jobbade jag med engelska och sen lunch.Efter lunchen så skulle vi...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards